156CM Slicica naslovne pored logoa

lamex baner

Dizajn usmjeren na čovjeka

Heatherwick Studio /

Fokusirajući se na velike projekte u gradovima širom svijeta, dizajneri iz Studija Heatherwick prednost daju onima koji imaju najveći pozitivan društveni uticaj. Radeći kao praktični pronalazači bez stila sa potpisom, njihova motivacija je da dizajniraju duševna i zanimljiva mjesta koja prihvataju i slave složenost stvarnog svijeta. Pristup pokretanju svega je vođenje na osnovu ljudskog iskustva, a ne bilo kakve dogme fiksnog dizajna. Osnivač studija Thomas Heatherwick dolazi iz porodice koja je život posvetila materijalima i izradi. Njegova radoznalost i strast za rješavanjem problema sazreli su u trenutnom procesu dizajniranja studija, gdje se svaki arhitekta, dizajner, pejzažni arhitekta i planer podstiče da izazove i doprinese idejama.

Od osnivanja studija Heatherwick 1994. godine, Thomas Heatherwick je stekao međunarodno priznanje kao jedan od najuticajnijih i najinovativnijih dizajnera danas. Heatherwick - ova djela obuhvataju širok spektar disciplina - od arhitekture, namještaja, mode i dizajna proizvoda do inženjeringa, dizajna transporta i urbanog planiranja - i izvode se u raznim razmjerama. Rođen u Londonu 1970. godine, Heatherwick - u su roditelji već u djetinjstvu opredjelili životni poziv. Njegova majka, sakupljač perli, pomogla mu je da razvije svoju estetiku, dok ga je otac upoznao sa arhitekturom i dizajnom. Kao dijete, Heatherwick je često radio na izumima, od mehaničkih rođendanskih čestitki do kartinga. Iako ga je zanimala arhitektura, nesklonost profesiji ga je odvratila, pa je umjesto toga odlučio da studira dizajn. „Bio sam svjedok koliko je arhitektonski svijet u to vrijeme bio odvojen od stvarnog stvaranja mjesta“, rekao je. Nastavio je da studira trodimenzionalni dizajn na univerzitetu Manchester Polytechnic, gdje je 1991. godine stekao diplomu, nakon čega su uslijedile dvogodišnje studije na katedri za namještaj na The Royal Academy of Art, diplomiravši 1994. godine. Svoju prvu zgradu projektovao je još dok je bio student u Mančesteru. Mali paviljon od drveta, metala i plastike inspirisan je srušenom poljoprivrednom zgradom. Shvativši da to ne može sam da izgradi, uključio je ljude iz drugih odjeljenja i lokalne industrije da mu pomognu.

666 09 Learning Hub View from level seven to level one CREDIT Hufton and Crow


The Learning Hub (Centar za učenje) na Tehnološkom univerzitetu Naniang (NTU Singapur), koji je projektovao Heatherwick Studio, novo je obrazovno obilježje Singapura. 


Heathervick je objasnio kako je ovaj zajednički pristup definisao način na koji je od tada radio.

„Ne mogu sam efikasno da radim“, rekao je. „I nije zabavno. Žao mi je umjetnika koji sve rade sami. I tako je studio izrastao iz toga.”

Po završetku studija osnovao je Thomas Heatherwick Studio (sada Heatherwick Studio) gdje su tokom posljednjih 18 godina, on i grupa kolega dizajnera, arhitekata i inženjera radili na skoro 200 projekata. Heatherwick je osvojio razne počasti i nagrade, uključujući počasne doktorate sa četiri univerziteta: Sheffield Hallam, Brighton, Dundee i Manchester Metropolitan University. Heatherwick je počasni saradnik na univerzitetu The Royal Institute of British Architects i viši je saradnik na univerzitetu The Royal Academy of Art. Pored toga, on je najmlađi arhitekta koji radi u praksi, a koji je imenovan za Royal Designer for Industry. Njegova djela su bila izložena u Engleskoj i širom svijeta, a 2012. godine Victoria And Albert Museum bio je domaćin retrospektive djela studija Heatherwick pod nazivom „Heatherwick Studio: Designing the Extraordinary“.

581 View of Fosun Foundation Bund Finance Centre CREDIT Laurian Ghinitoiu

581 Fosun Foundation Bund Finance Centre CREDIT Laurian Ghinitoiu


Finansijski centar Bund - veliki novi kompleks objekata koji su zajednički projektovali Foster + Partners i Heathervick Studio – zamišljen je tako da revitalizuje šangajsku rivu. Zauzimajući istaknuto mjesto na Bundu, objekti definišu „krajnju tačku“ najpoznatije šangajske ulice. Master plan od 420.000 kvadratnih metara izuzetno je pogodan za pješake, a dizajn je zamišljen kao tačka veze između starog grada i novog finansijskog okruga.


Danas Heatherwick Studio je tim od preko 200 „rješavača problema“ (kako oni vole da naglase) posvećenih tome da fizički svijet oko nas bude bolji za sve. U svojoj kombinovanoj radionici i dizajnerskom studiju u centralnom Londonu, kreiraju zgrade, prostore, master planove, objekte i infrastrukturu. „Moj studio je džinovska verzija moje spavaće sobe kada sam imao devet godina“, objasnio je u jednom intervjuu Heatherwick. „Mnogi objekti su ostaci procesa dizajna na kojima smo radili i neuspjelih eksperimenata.“

Fokusirajući se na velike projekte u gradovima širom svijeta, prednost daju onima koji imaju najveći pozitivan društveni uticaj. Radeći kao praktični pronalazači bez stila sa potpisom, njihova motivacija je da dizajniraju duševna i zanimljiva mjesta koja prihvataju i slave složenost stvarnog svijeta. Pristup pokretanju svega je vođenje na osnovu ljudskog iskustva, a ne bilo kakve dogme fiksnog dizajna. Osnivač studija Thomas Heatherwick dolazi iz porodice koja je život posvetila materijalima i izradi. Njegova radoznalost i strast za rješavanjem problema sazreli su u trenutnom procesu dizajniranja studija, gdje se svaki arhitekta, dizajner, pejzažni arhitekta i planer podstiče da izazove i doprinese idejama. „Mislim da i ja i moj tim ne vidimo razliku između arhitekture i urbanog dizajna. Primjenjuje se isti glagol - dizajnirati. Vi ne arhitektujete nešto, vi to dizajnirate.” Izjavio je jednom prilikom Thomas Heatherwick. Pozitivan i pragmatičan, tim studija su saradnici čija je uloga da slušaju, preispituju, a zatim vode koncepciju i izgradnju posebnih i neobičnih mjesta. Dovitljivost i nadahnuće se koriste za izradu projekata koji su pristupačni, mogući za izgradnju i održivi. A njihovi klijenti su od vitalnog značaja, koji dolaze i izazivaju njihovo razmišljanje; zajedno traže mogućnosti koje bi se tradicionalno mogle previdjeti. Veliki projekti Studija Heatherwick, uključujući novi objekat dvorište Coal Drops Yard u Londonu i Vessel u Njujorku, imaju snažnu dimenziju javne dostupnosti osmišljene da podstaknu socijalnu interakciju. Prema Heatherwick - u, ovo potiče iz njegovog interesovanja za „pristup usmjeren na čovjeka“ za dizajn koji se suprotstavlja efektu digitalnog carstva na izradu mjesta stvaranjem „hiperfizičkih prostora“.

776 3 HR ZeitzMOCAA HeatherwickStudio Credit Iwan Baan View of Zeitz MOCAA in Silo Square

776 2 HR ZeitzMOCAA Heatherwick Studio Credit Iwan Baan Exterior


The Zeitz Museum of Contemporary Art Africa (Zeitz MOCAA) zvanično je otvoren 22. septembra 2017. godine. Lociran na obali V&A u Kejptaunu najveći svjetski muzej posvećen savremenoj umjetnosti iz Afrike i njene dijaspore.


„Ljudi su potencijalno usamljeniji nego ikad ranije“, rekao je Heatherwick. „Digitalno znači da je hiperfizičko postalo važnije nego ikad.“

The Learning Hub (Centar za učenje) na Tehnološkom univerzitetu Naniang (NTU Singapur), koji je projektovao Heatherwick Studio, novo je obrazovno obilježje Singapura. Kao dio plana preuređenja kampusa, Learning Hub je zamišljen kao nova višenamjenska zgrada za svojih 33 000 učenika.

Umjesto tradicionalne osnove obrazovnog objekta sa kilometrima hodnika koji povezuju učionice slične kutijama, univerzitet je zatražio jedinstveni dizajn koji više odgovara savremenim načinima učenja. Uz digitalnu revoluciju koja omogućava da se učenje odvija gotovo bilo gdje, najvažnija funkcija ove nove univerzitetske zgrade bila je mjesto na kom bi se studenti i profesori iz različitih disciplina mogli sastajati i komunicirati jedni sa drugima. Centar za učenje zamišljen je kao mjesto gdje bi studenti mogli da upoznaju svog budućeg poslovnog partnera ili nekoga sa kim bi realizovali svoje ideje.

Objekat je projektovan kao živa struktura koja prepliće socijalni i prostor za učenje kako bi stvorilo dinamično okruženje koje pogoduje slučajnoj interakciji između učenika i profesora. Dvanaest kula, svaka po niz zaobljenih učionica, sužava se prema svojoj bazi formiranoj oko centralnog atrijuma, stvarajući prostor za pedeset i šest učionica. NTU je zamislio novu generaciju pametnih učionica kako bi podržao nove pedagogije učenja koje promovišu interaktivnije podučavanje u malim grupama i aktivno učenje. Fleksibilni format učionica omogućava profesorima da ih konfigurišu kako bi bolje angažovali svoje studente i da studenti lakše sarađuju jedni sa drugima.

Učionice, sa druge strane, otvaraju zajednički cirkulacioni prostor oko atrijuma, prošaran otvorenim vizurama i neformalnim baštenskim terasama, omogućavajući studentima da se vizuelno povežu, a istovremeno ostavljaju prostor za zadržavanje, okupljanje i pauziranje.

Thomas Heatherwick je jednom prilikom prokomentarisao objekat – „Ova prva velika nova zgrada Heatherwick Studija u Aziji pružila nam je izvanrednu priliku da preispitamo tradicionalnu univerzitetsku zgradu. U informatičko doba najvažnija roba u kampusu je društveni prostor za međusobno upoznavanje, nailaženje i učenje jednih od drugih. Learning Hub je kolekcija ručno rađenih betonskih kula koje okružuju centralni prostor koji okuplja sve ljude, prošarane uglovima, balkonima i baštama za neformalno zajedničko učenje. Počašćeni smo što smo imali priliku da radimo sa ovom naprednom i ambicioznom akademskom institucijom da bismo realizovali tako neobičan projekat. “

Kombinacija lokalnih građevinskih propisa i visokih ekoloških težnji značila je da je potrebno primjeniti betonsku konstrukciju. Primarni izazov za dizajn bio je kako učiniti ovaj skromni materijal lijepim. Kao rezultat, betonska jezgra stepeništa i lifta ugrađena su u 700 specijalno naručenih crteža, trodimenzionalno izlivenih u beton, referencirajući sve od nauke do umjetnosti i književnosti. Preklapajuće slike, posebno naručene od ilustratorke Sara Fanelli, namjerno su dvosmisleni pokretači misli, dizajnirani da ostave prostor za maštu. Šezdeset jedan betonski stub pod uglom ima prepoznatljivu talasastu teksturu razvijenu specijalno za projekat. Zakrivljeni fasadni paneli izliveni su jedinstvenim horizontalnim uzorkom, sa deset podesivih silikonskih kalupa, kako bi se stvorila složena trodimenzionalna tekstura. Rezultat različitih sirovih obrada betona u zgradi je da se čini da je cio projekat ručno rađen od gline.

25102018 Heatherwick Coal Drop270 Credit Luke Hayes

25102018 Heatherwick Coal Drop22 Credit Luke Hayes


Projektom Coal Drops Yard se proširuju unutrašnji dvovodni krovovi magacina kako bi povezala dva vijadukta i formiralo unutrašnje dvorište. Fluidni krovovi, podržani potpuno novom i visoko tehničkom samostojećom konstrukcijom isprepletani unutar postojećih objekata, podižu se i protežu jedni prema drugima dok se ne dodirnu. Ovakvom konstrukcijom dobijen je novi plutajući gornji sprat i veliki natkriveni spoljni prostor.


Otvoreni i propusni atrijum zgrade je prirodno provjetravan, maksimalno koristi cirkulaciju vazduha oko učionica i omogućava studentima da se osjećaju što hladnije. Svaka soba se hladi tihom konvekcijom, što ukida potrebu za energetski teškim ventilatorima za klimatizaciju.

Finansijski centar Bund - veliki novi kompleks objekata koji su zajednički projektovali Foster + Partners i Heathervick Studio – zamišljen je tako da revitalizuje šangajsku rivu. Zauzimajući istaknuto mjesto na Bundu, objekti definišu „krajnju tačku“ najpoznatije šangajske ulice. Master plan od 420.000 kvadratnih metara izuzetno je pogodan za pješake, a dizajn je zamišljen kao tačka veze između starog grada i novog finansijskog okruga.

Inspirisani ovim urbanim kontekstom, dvije reperne kule od 180 metara postavljene su na jugu lokacije, dok se ostali objekti okrenuti ka rivi, raspoređeni po visini i po veličini i ritmu, odnose na velike znamenitosti iz devetnaestog vijeka duž Bunda. U srcu plana je fleksibilni umjetnički i kulturni centar, dom Fosun fondacije, koji kombinuje izložbene sale i sale sa mjestom izvođenja, inspirisan otvorenim scenama tradicionalnih kineskih pozorišta.

Gerard Evenden, šef studija i viši izvršni partner, Foster + Partners komentarisao je: „Finansijski centar Bund stvara ključnu vezu između starog grada i novog finansijskog okruga. Razvoj strategije položaja objekata bio je zanimljiv izazov u smislu povezivanja sa kontekstom stare i nove arhitekture, odražavajući razmjere rive i karakter istorijskih četvrti.“

Thomas Heatherwick se nadovezao na njegovu izjavu: „Mogućnost da se napravi nešto novo na ovoj istaknutoj lokaciji koja je ranije bila rječna kapija Starog grada Šangaja bila je izvanredna. Projektom koji bi stvorio 420.000 kvadratnih metara prostora, osjetili smo veliku dužnost da potražimo svježe načine da se povežemo sa nevjerovatnim izgrađenim nasljeđem Kine i napravimo značajno javno mjesto za hiljade ljudi koji će raditi i okupljati se.

Pod uticajem materijala i odnosa postojećih istorijskih zgrada duž Bunda izgradili smo niz jednostavnih kancelarijskih, tržnih i kulturnih objekata koje kombinuju sisteme zastakljivanja visokih performansi sa ručno klesanim kamenim okvirima zgrada. Ove strukture zauzvrat okružuju nove javne prostore i govore o nasljeđu istorijskih zgrada Bunda.“

Osam objekata od 420.000 kvadratnih metara kombinuje savremene kancelarije sa butik hotelom, kulturnim centrom i širokim spektrom luksuznih maloprodajnih prostora, sve uređene oko javnog trga. Prodajni prostori su povezani po vertikali buticima, koncept prodavnicama međunarodnih brendova, luksuznim tržnim centrom i restoranima. Paleta izrađenih kamenih i bronzanih detalja daje zgradama kvalitet dragulja. Ivice svakog volumena su napravljene od bogato teksturnih, ručno izrađenih granita i postaju tanji dok se dižu, stvarajući utisak čvrstoće u osnovi i prozirnosti na vrhu.

Društveni fokus kompleksa je kulturni centar, zamišljen kao platforma za međunarodnu umjetničku i kulturnu razmjenu, kao i mjesto za događaje brendova, lansiranje proizvoda i korporativne funkcije. Objekat je okružen pokretnim velom, koji se prilagođava promjenljivoj namjeni zgrade i otkriva scenu na balkonu i pogled prema Pudongu. Razvijena u saradnji sa lokalnim inženjerima Univerziteta Tongji, fasada je veo koji je organizovan duž tri sloja i sastoji se od 675 individualnih „kićanki“ izrađenih od legure magnezijuma - referenca na tradicionalni kineski veo za mlade na vjenčanjima. Dužine kićanki se kreću od oko 2 metra do 16 metara, tako da se, kako se svaki sloj samostalno kreće, veo rotira sa preklapanjem kićanki i proizvodi različite vizuelne efekte i nivoe neprozirnosti.

Photo Vessel and Exterior of The Shops Restaurants at Hudson Yards courtesy of Francis Dzikowski for Related Oxford

Photo Vessel Interior 4 courtesy of Getty Images


Vessel (brod) je nova vrsta javnog orjentira u Njujorku - kružni penjajući okvir sa 16 spratova, sa 2.465 stepenica, 80 rampi i pogledom na rijeku Hudson i Manhattan.


„Kulturni centar je optimalna kombinacija zanata i tehnologije. Inspirisan je tradicionalnim kineskim tkanjem, dok uključuje najnoviju vrhunsku tehnologiju koja pomaže u slučaju zemljotresa, tajfuna i jakih vremenskih neprilika. Njegova jedinstvena forma pruža nezaboravan i izvanredan doživljaj posjetiocima, dok osvjetljena pozornica i pokretni veo stvaraju jedinstvenu pozadinu pozorišta gradskog života“, dodao je Evenden.

The Zeitz Museum of Contemporary Art Africa (Zeitz MOCAA) zvanično je otvoren 22. septembra 2017. godine. Lociran na obali V&A u Kejptaunu najveći svjetski muzej posvećen savremenoj umjetnosti iz Afrike i njene dijaspore.

Muzej je smješten u 9.500 kvadratnih metara po mjeri dizajniranog prostora, raspoređenog na devet spratova, isklesanog iz monumentalne strukture istorijskog kompleksa silosa zrna. Silos, koji se koristi od 1990. godine, predstavlja spomenik industrijskoj prošlosti Kejptauna, svojevremeno najviše zgrade u Južnoj Africi, koja je danas dobila novi život transformacijom studija Heatherwick.

Galerije i prostor atrijuma u centru muzeja isklesani su od guste ćelijske strukture silosa od četrdeset dvije cijevi. Objekat uključuje 6000 kvadratnih metara izložbenog prostora podijeljenog na 80 galerijskih prostora, baštu skulptura na krovu, najsavremenije prostore za skladištenje i konzervaciju, knjižaru, restoran, bar i čitaonice. U muzeju će se nalaziti i centri za kostimografski institut, fotografiju, kustosku izvrsnost, pokretnu sliku, performativnu praksu i umjetničko obrazovanje.

Sa budžetom od 500 miliona funti objekat je zajednička investicija V&A Waterfront i Jochen Zeitz – a, i kao neprofitabilna javna kulturna institucija u srcu jednog od najposjećenijih kulturnih i istorijskih središta u Africi. Smješten na ivici prirodne, istorijske luke, sa kulisom planine Table i zadivljujućim pogledom na okean, grad i planinske vrhove, V&A Waterfront privlači do 100.000 ljudi dnevno.

Kao dugogodišnji stanovnici King’s Cross distrikta u Londonu, studio Heatherwick je ponovo „stavio u promet“ dvije željezničke zgrade iz 1850-ih kao novi šoping kvart sa blizu 60 jedinica, po prvi put otvorivši lokaciju za javnost.

Par izduženih objekata izgrađenih u viktorijanskom stilu su služili da prime barže i teretna vozila iz Sjeverne Engleske i distribuiraju ugalj širom Londona. Tokom godina dekorativne konstrukcije od livenog gvožđa i opeke postale su djelimično zapuštene, opslužujući laku industriju, skladište i noćne klubove prije djelimičnog napuštanja 1990-ih.

Izazov je bio pretvoriti dotrajale zgrade i izduženu lokaciju u živahnu maloprodajnu četvrt u kojoj bi se posjetioci mogli okupljati i cirkulisati.

Projektom Coal Drops Yard se proširuju unutrašnji dvovodni krovovi magacina kako bi povezali   dva vijadukta i formiralo unutrašnje dvorište. Fluidni krovovi, podržani potpuno novom i visoko tehničkom samostojećom konstrukcijom isprepletani unutar postojećih objekata, podižu se i protežu jedni prema drugima dok se ne dodirnu. Ovakvom konstrukcijom dobijen je novi plutajući gornji sprat i veliki natkriveni spoljni prostor.

Heatherwick EDEN Hufton Crow 0103 MH

Heatherwick EDEN Hufton Crow 018 MH


EDEN je dizajniran da podsjeća na kičmeni stub čovjeka: jednostavne vertikalne pravolinijske površine sa tankim prozorima čine oštrice sa vrtnim balkonima smještenim između. 


Dizajn u prvi plan stavlja specifičnu teksturu i istoriju viktorijanskih industrijskih zgrada, istovremeno stvarajući 100.000 kvadratnih metara nove maloprodajne površine, kao i značajan javni prostor. Jedinice se razlikuju po veličini (u rasponu od 160 kvadratnih metara, 1300 kvadratnih metara, 2500 kvadratnih metara do preko 20.000 kvadratnih metara), smještajući širok spektar postojećih i novih brendova, zajedno sa novim restoranima, barovima i kafićima.

Sa ulazima na oba kraja lokacije i raštrkanim duž ulice Stable, unutrašnje dvorište - trg će postati novi propusni i prepoznatljiv javni prostor, koji će doprinijeti široj transformaciji King’s Cross - a kao živahnog mjesta za život, rad, opuštanje i učenje.

Vessel (brod) je nova vrsta javnog orjentira u Njujorku - kružni penjajući okvir sa 16 spratova, sa 2.465 stepenica, 80 rampi i pogledom na rijeku Hudson i Manhattan. To je centralno obilježje glavnog javnog trga u razvoju Hudson Yards, jednog od najvećih projekata u američkoj istoriji, koji pretvara nekadašnji prostor željeznice na gornjoj zapadnoj strani Manhattan - a u potpuno novi kvart, sa više od pet hektara novih javnih prostora i bašti.

Od studija Heatherwick zatraženo je da osmisle središnji dio Hudson Yards - a, nešto što bi posjetioce „pozvalo“ u srce okruga i stvorilo novo mjesto za susrete na Manhattan - u. Dio izazova bio je stvoriti nešto nezaboravno, što ne bi bilo preplavljeno okolnim klasterom kula, ili razmjerama novog javnog prostora iznad perona. Istražujući različite mogućnosti, tim je počeo da sužava parametre: to bi trebalo da bude reperni objekat, a ne niz objekata rasutih po prostoru; umjesto inertne, statične skulpture, to bi trebalo da bude društveni susret koji podstiče aktivnost i učešće - trebalo bi da bude zabavno.

Otvaranjem praznina između stepenica za stvaranje trodimenzionalne rešetke, javni trg bi se mogao razviti prema gore, stvarajući više od kilometar ruta koje bi se mogle istražiti na različite načine. Da bi se stvorio kontinuirani geometrijski obrazac stepeništa, sa 154 međusobno povezana stepeništa, objekat je morao biti samonosiv - bilo je potrebno diskretno strukturno rješenje, kojem nijesu bili potrebni dodatni stubovi i grede. Ovo je riješeno umetanjem čelične „kičme“ između svakog para stepeništa, stvarajući prirodnu podjelu između „gore“ i „dolje“. Sirovi zavareni čelik ove konstrukcije izložen je objektu kako bi mu pružio jasnoću i cjelovitost, a donja strana stepeništa je presvučena dubokim metalom u tonu bakra, što ih izdvaja od okolne arhitekture.

Svaki element objekta je rađen po mjeri, od zglobova do rukohvata. 75 ogromnih čeličnih komponenata proizveo je u Veneciji specijalni fabrikant Cimolai, prije nego što ih je iz Italije dopremio u šest pošiljki, prebacio preko rijeke Hudson i sastavio na licu mjesta u procesu koji je trajao tri godine. Ipak, uprkos veličini plovila, dizajniran je u ljudskim razmjerama, kako bi se njime penjali, istraživali i uživali Njujorčani i posjetioci - jednostavna struktura, animirana od strane ljudi i odsjaja trga ispod.

Smješten u istorijskoj četvrti Orchard Road u Singapuru, a po narudžbi kompanije Swire Properties, objekat od 104,5 metara - prvi stambeni projekat u Aziji studija Heatherwick - nudi jedinstveni odgovor na svoju lokaciju koja prepliće prirodu sa životom u gradskim stanovima. EDEN je dizajniran da podsjeća na kičmeni stub čovjeka: jednostavne vertikalne pravolinijske površine sa tankim prozorima čine oštrice sa vrtnim balkonima smještenim između. Ovaj pristup pruža privatnost za svakog korisnika u dvadeset stanova i omogućava izdašan centralni životni prostor koji čini srce svakog prebivališta. Nekonvencionalni betonski zidovi oblikovani su topografskom mapom singapurskog terena koja je apstrahovana da bi se stvorila jedinstvena trodimenzionalna tekstura. Fokus na stvaranju bašte za svaki stan je odgovor na prekid veze između visokih stanova i bujnog zelenila na nivou ulice u Singapuru. Kao odgovor na prvobitnu viziju Singapura Lee Kuan Yew - a kao „grada u bašti“, dizajn proširuje pejzaž grada prema gore kroz zgradu sa nizom visećih vrtova, povezujući unutrašnji životni prostor sa otvorenim, pružajući pogled na zeleni pejzaž grada.

Piše: Tamara Novaković

 LOGO WHITE

Časopis za Arhitekturu, građevinarstvo, enterijer. dizajn i ličnosti.

Kontakt


Tel: +382 (0) 20 653 271

Tel: +382 (0) 69 429 375

Tel: +382 (0) 67 210 904

E-mail: casopisprostor@gmail.com

Podgorica

 

Časopis Prostor u inboxu

PRIJAVA ZA NEWSLETTER:

We do not spam!